Min tid med Linnea Svangren

 
Hur divig? Så divig. Men varför inte, den tiden har ju varit intressant.
 
Jag tänkte först berätta hur vi träffades och sådär, men..  tråkigt? Vi träffades i Sofiaskolan, där vi gick i samma klass. Vi fann inte varandra direkt och det tog nåt år innan vi insåg hur awesome vi passade ihop kan man väl säga. Jag och Linnea och Thilda var en oslagbar trio. MEN NOG OM DET. Jag vet att det ni egentligen vill höra är ett urval av alla våra bravader, såhär får ni det. Upplagt som på ett silverfat.
 
Sofiadagen förra året (och maskinen på grönan senare på dagen!!!) 
Vi tävlade om vem som kunde rida på en sån där mekanisk tjur längst och hon vann. Fast hon fuska. På kvällen blev hon och Thilda jättefulla och tappade bort sina skor och missade nästan hela konserten. Jag stod längst fram klämd mot staketet så fick inte vara med på deras bravader men det gjorde inte så mycket. 
 
Tanto tror jag
Skolkade från hemkunskapen för vi var för coola. Köpte folle och satte oss i Tanto i nån liten undangömd del med massa tulpaner. Det var fett.
 
Årets första dopp 
Ser ut som vi är nakna, det är vi inte. Såg en brud kissa bakom ett träd och det var SVINKALLT i vattnet. Drack folle. Den här bilden är fantastiskt förresten.
 
Vagnen 
Konstigaste och MEST LEGENDARISKA kvällen. Drack massa vin/sprit/öl. Gjorde en bakåtkullebytta när jag reste mig kommer jag ihåg, på en freaking klippa. Kunde dött. Linnea skratta ihjäl sig, och jag spillde inte ens ut något. Snodde 3 cyklar, en spark, en utan sadel och en fin damcykel. Till sist tog vi den här skitfina typ... vagnen? Jag vet inte ens, den var blå i alla fall och skön att bli skjutsad i. Jag ville klättra träd och Linnea somna på en trottoar. Träffade en jude. Käkade grekisk mat på medis klockan halv fyra på morgonen. Fick kompisar som också hade en vagn (!!!). Linnea badade i en fontän. Somnande hemma hos henne. 
 
Sista kvällen på peeeace 
Hängde vi igen. Krökade STENHÅRT såklart. Svanis mobil hade laddat ur för länge sen så kommer ihåg att jag bara sprang runt på campet och skrek hennes namn för att hitta henne, och det gjorde jag ju. Effektiv metod. 
Spelade gittar för folk, ordningsvakterna JAGADE oss haha. Snodde brassestolar och placerade dom där det var fint när solen gick upp. Jag somnade i en solstol (däckade..) och Linnea lämnade till sist av mig utanför mitt tält med en kille från arboga som ville ha med mig till sitt tält trots att jag knappt kunde stå (nekrofil).
 
Trosa 
Åkte ner och hälsade på Linnea i trosa när hon jobbade. Såhär fulla blev vi en kväll. Trosa är SJUKT fint förresten, hett tips att åka dit. Vi promenerade av baksmällan bland alla fina hus. Hon betalde biljetten hem för jag var pank som vanligt. 
 
Gabriel 
Linnea har en vän på söder som har egen lägenhet, så där har vi hängt lite. Man får röka inne där så det är nice. Ungefär så här awesome brukar det vara, fast det är inte alltid vi har ballonger tyvärr.
 
Bästa festen EVAH 
Grym fest hemma hos Yuvia. Seriöst sjukt jävla grym kväll. Folk överallt och pytteliten balkong är dock ingen bra deal. Kommer ihåg att någon tappade ut en stol därifrån. Åt pankakor till brunch dagen efter. Har förresten aldrig sovit så obekvämt, 4 pers i en 80 säng är inte heller det en bra deal. Sämst deal faktiskt. Gör aldrig det, vaknade av att mina knän (??) hade somnat.
 
 
Och det där var bara ett litet, litet urval av alla kvällar, dagar, timmar, år, jag spenderat med denna prinsessa. Får man en sån här vän håller man hårt i henne, hett tips. För man mår så OERHÖRT bra av att ha en sådan som vapendragare när det är trubbel i paradiset. Eller inte trubbel alls utan bara fest. 
Gillar förresten hur alla bilder fick små gay bild-texter som i ett fucking fotoalbum. 
Kyss och smek, och VARSÅGOD linnea för hyllningen. 

Kommentarer
Postat av: Svanish

Jag är glad, ringer dig snart, tack! Bejb

2013-03-27 @ 19:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0