Jag vet inte ens

en liten gif med alma, där har ni våra instagraaaaam
 

Jag är inne i nån kreativ fas typ. Jag vill bara fixa mina naglar, måla en tavla, möblera om mitt rum, göra ett collage, skulptera en staty JAG VET INTE ENS. Jag vill bara... hålla på. Göra något intressant.
Vill förändra mitt utséende också, synd att jag inte har pengar till det. Men jag har lovat mig själv att så fort jag har betalat min Peace and Love biljett ska jag spara ihop så jag kan peirca näsan, för jag vill det. Och den här gången ska jag hinna göra det innan jag ångrar mig. Och nästa vecka ska jag klippa mig, alltid något. 
 
Kvällen har jag spenderat med hemma hos min farbror på middag. Meningen var att jag skulle dra ut senare men det var kallt och jag var så trött så trött. Så jag fastnade där. Drack lite champange och rödvin och blev nästan lite lullig i bollen. Men bara nästan. 
Annars har jag inte gjort så mycket idag. Hängt med Alma. Träffat Hector som köpte cigg (eko lucky strike för jag värnar om miljön det gör jag). Frusit. Druckit fem koppar kaffe men är fortfarande lika trött. 
Förresten var det någon som kommenterade en mängd frågor som jag kanske möjligtvis tänkte ta att svara på någon dag. Jag kan i varje fall visa mitt rum för det efterfrågades! 
För det mesta är det stökigt och med en Victor sovandes i sängen men jag kan städa upp lite och sparka ut honom så blir det säkert finfina bilder!
 

Kommentarer
Postat av: ellen

DU MÅSTE HA SMILEY ASSÅÅÅÅÅÅ DE DU

Svar: nej ellen. nej.
Anna

2013-03-10 @ 19:36:48
URL: http://dansaerajavlasvin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0