Jag slickar pärlor, jag äter människor. Stjärnor gnistrar ner i ett hål.

JAG ÄR SÅ TRÖTT PÅ ATT VARA SJUK NU FÅR DET RÄCKA.
Annars är det bra, mår lite bättre i alla fall. Fast snoret bara rinner. Helt sjukt, värsta fontänen när jag snyter mig. Fräscht va? Hur stavas det, fräscht? Färsht? Frächt?
Men ni fattar.
Lyssnar på spotti och bara skriksjunger med Ebba Grön. Mamma är hemma, det är kul med sällskap.
Imorgon är det fredag, tagga! Vet inte vad jag ska göra, eller jo på eftermiddagen ska jag in till stan med Linnea och köpa lite presenter till härliga människor. Struntar i om jag är fortfarande är sjuk, för då trotsar jag det. Har varit inomhus i fyra dagar snart kommer få panikattacker om jag inte får lite solljus och frisk luft.
Saknar mänskligheten. Saknar ALLA. Spelar ingen större roll om jag gillar er eller inte. 
Funderar på att klippa mitt hår, typ nu. Kommer ångra mig för jag kan inte klippa, men vem fan bryr sig. Hår växer ju ut igen. Jag tycker tjejer som panikar när dom har klippt sig är lite larviga.
Vaddå är ditt hår heligt eller? Tillber du ditt hår? Nej men dåså. Skärpning. 
 
en bild omöjlig att relatera till texten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0