hej louise det här är för dig <3

Jag ger mig själv en tio minuters paus för det förtjänar jag. Jag kommer snart drunkna i plugg. Så mycket skolarbete jag orkar inte mer. Historia provet gick inge vidare men sånt som händer. Satsar på psyko provet tills imorgon. Skräcken inför ryska och matte provet nästa vecka börjar breda ut sig likt en enorm blåval på mitt undermedvetna. Där fick ni en uppdatering om mitt skolarbete, YOU'RE FUCKING WELCOME.
 
Fast det var fantastiskt väder idag. Helt underbart. Jag fick typ lyckokänslor som har legat begravda under mörker, kyla och snö som lixom varit inuti mig (SO DAMN DEEP). Och dessutom hade vi bara två lektioner idag istället för fyra så slutade tidigt. Därför hann jag med att vandra omkring i det fina (men jävligt kalla tyvärr) vädret och ta en fika med Linnea + Ellinor lite senare. Det var frid och fröjd. Linnea bjöd på varm choklad eftersom att pengar inte existerar i min värld. 
Får inte heller glömmas att jag kände mig så otroligt utvilad när jag vaknade imorse. Alltså helt sjukt utvilade jag typ skuttade upp ur sängen och Victor också. I vanliga fall brukar vi typ somna om/skrika av äckel när vi måste gå upp. Underligt underligt.
Men nu är tyvärr min 10 mins paus slut så tänkte hitta ett tjockt rep och hänga mig
Kyss och smek
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh babe tack! Nu kommer jag kunna sova gott :') <3333

2013-03-07 @ 21:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0