forever young maddafakka

IDAG VAR JAG I SKOLAN! FEST. Jag var äckligt taggad när jag gick upp. Dansade seriöst iväg till första lektionen, hur länge sen var det egentligen? 10 år? Skolan i sig var väl helt ok. Vanlig skola lixom. Det var mer det mänskliga kontakten jag uppskattade.
Allt var sig likt. Lika smutsiga korridorer, äckliga toaletter och jobbiga trappor. MEN ÄNDÅ. Ville bara krama om alla jag såg (typ). Emma var bara lite blekare och Simon rappade lite fulare, annars var alla människor sig lika dom med. Skolkade sista lektionen ändå, spelar ingen roll om jag just blivit botad från cancer, man slösar inte bort en fin solig (!!) eftermiddag på att sitta i ett instängd klassrum och lära sig att böja ryska verb. Nej.
Fick tillbaka psykologiprovet också och jag fick A! Kände mig odödlig.
Sen har jag pratat med Louise i telefon i typ en halvtimme och nu sitter jag här.
Victor kommer hit om ett tag tror jag minsann, imorgon är det skola igen plus jobb TAGGARÅ.
Det enda dåliga med dagen var att jag sprang in i en dörr, aj.
 
justeja, kanske glömt skriva här i bloggen att jag klippte av mig håret?
hade tjatat så länge om det så det var fan dags innan folk började tracka mig för att jag bara har stor käft och lixom, det vill man ju inte
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0