En liten klumpeduns

Ååh jag har haft världens finast dag idag! Känner mig så otroligt hype över mitt eget liv, är bara svinglad nu! Har varit det i två dagar, vilket är lite läskigt också. Man får ju typ alltid max vara så här i glad i 3 dar. Men jag hoppas att det håller i sig!!
Idag åkte jag in till stan, pigg o glad för det var fint väder och jag hade sovit fantastiskt. Träffade Linnea, ååh hade saknat henne har inte sett det fagra flickebarnet på ett tag. Vi promenerad mycket på söder som vanligt. Det var lixom varmt I LUFTEN idag så frös knappt alls. Sen härjade vi omkring på Beyond Retro och jag provade en jättejättefin bh, utsmyckad med hur mycket pärlor o grejer som helst, kände mig direkt importerad från vouge typ.
Kostade dock 500 spänn och jag har inte en krona, kommer sånadär nattfjärilar från min plånka när jag öppnar den.
Vi gick förbi restaurangen i Gamla stan också och tog en fika (otroligt smidigt) sen storhandlade vi åt linneas mamma. Jag åkte och träffade Alma också och hon fick tillbaka sina armband och vi chitchattade lite. Länge sen man såg henne så det var kul!
Nu ska jag äta maaaat och sen blir det spånga för mig ikväll. Tyvärr ska Victor åka till New York äckligt tidigt imorgon så det blir jobbigt att gå upp... Men men det är det värt!
Så otroligt TACKSAM över mina fina vänner, familj, Victor. Allt. Vill pussa sönder alla❤❤ det här är dom enda bilderna jag har från dagen tyvärr... Har blivit beroende av det där speletha!
En fet freda kväll era sex monster, kom ihåg kondom o sprit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0