du och jag är ett bättre par på en rökig bar

Alltså Sverige, VA FAN?! Vad är grejen med fucking snöstorm mitt i mars, blir så UPPRÖRD.
Jag tolererar inte det här. Vintrarna kommer tidigare och tidigare och blir längre, kallar och mörkare. 
Jag gör uppror på mother nature (eller människorna som förstör klimatet...)
Frös typ halvt ihjäl, var inte alls beredd på denna köldknäpp ju. 
Annars har jag inte gjort så mycket idag, varit i skolan. Psykade ur på ryskan och matten som vanligt men annars lugnt. 
Efter skolan åkte jag hem till Victor som låg med 40 graders feber. Seriöst, han var så varm att jag brände mig när jag skulle pussa på honom. Så klappade mest och gosade lite. 
Mest har jag dåligt samvete för att det måste vart jag som smittat den stackaren... :(((
Nu ska jag ta ett bad för det är så jävla NAJS och sen ska jag kanske måla naglarna eller möblera om i mitt rum eller läsa samhälle eller bara sova. Ingen vet. Som vanligt.
Kyss o smek 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0