celestica

1 - En bild + 5 grejer jag gillar
2 - En bild på mig idag och vad jag hade på mig
3 - Ett foto i timmen
4 - Min favoritårstid och mitt favoritgodis
5 - 2 kvinnor och två män jag tycker är azum
6 - Mina morgonruntiner
7 - 5 saker jag ogillar
8 - En bra film o bok
9 - De bästa låtarna för dv. dramatiska tillfällen
10 - Typ av killar jag faller för
11 - Mina favoritbloggar
12 - 10 foton med min favoritfärg 
13 - En bild på mig själv för tre år sen
14 - 5 asgoda saker att äta
15 - 5 saker jag vill jobba med
16 - Innehållet i min väska
17 - Min första playlist på spotti
18 - Mina olika hårfärget och frisyrer
19 - 5 saker jag ska göra i sommar + en beskrivande låt för varje sak
20 - Vad tror jag på?
 
Det var tametusen dags för något sånt här! Jag börjar idag eller imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0