bakom den hårda masken döljer sig ett hjärta av sten

Jävla idiot, tagga.
Annars är allt fint. Förutom att det fortfarande inte finns ett skit att blogga om... Hittar inga nya listor, har inga nya ideer, nada. Jag vet att jag har typ patetiskt få läsare men om det är nån, NÅN DÄR UTE, som har en bra idé på va ni vill se mig blogga om så får ni mer än gärna berätta för mig. 
För inspo verkar det vara torrt om här.
Här får ni några fantastiska sommarbilder som gör mig glad, har väl lagt upp de flesta förut men who gives a fuck.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du märkt att jag byter alias varje gång jag kommenterar? Du borde göra ett inlägg som heter "min tid med Linnea Svangren" där du beskriver din tid med Linnea Svangren

2013-03-26 @ 22:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0