AIN'T NO REST FOR DA WICKED

Idag ska jag försöka komma ihåg att ta ett sånt där foto i timmen. Men jag är väldigt glömsk av mig, så ni vet.
Jag vill verkligen ha en systemkamera, har velat det i en mindre evighet men det är ju så CP dyrt och jag är verkligen värdo på att spara. MEN jag fick ett jobb igår. Hur fett?! Så fett. Ska skriva kontrakt på tisdagen som kommer. Kommer jobba minst två dagar i veckan så det är nice. Jag vill ha peeeeengar.
Och nu kommer jag få det och världen kommer lysas upp ett annat ljus.
Nej inte direkt jag kommer antaglien bara vill ha ännu dyrare saker och bli ännu girigare för det är så våra vidriga människor hjärnor fungerar. 
Men ändå, det ska bli trevligt!
 
 
Puss o kram ses på stan
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0