Holiday oh holiday

Den här sommaren kommer bli så BRA. Jag känner verkligen det. Jag kommer ha det så himla bra med så himla bra människor, det enda läskiga (som vanligt) är det opålitliga vädret, MEN jag tror på vädergudarna i år. Får jag inte sol kommer jag fucking strejka.
Nästa vecka går flytten ner till trosa av stapeln och det ska bli så FANTASTISKT. Jobba med något som faktiskt är kul (till skillnad från vad jag annars gör), tjäna pengar och dessutom bo med en av mina allra allra finaste vänner. Det kan inte bli så mycket bättre. Fyller år gör jag i Juli, bryr mig inte så mycket. Blir ju bara 17 (värdo ålder) så tänker spara det riktiga firandet tills min 18års dag.
Sen får vi ju inte glömma Augusti som kommer bli det bästa på hela året. Nu har vi bestämt oss. Jag, Linnea, Ellinor och Blanca (och förhoppningsvis Thilda om hon har råd) ska till Grekland! 
Vi har ju hoppat fram och tillbaka en del angående resmål men nu verkar det som att det är någon av de Grekiska öarna som det blir. Vi har DOCK inte bokat än så vem vet, vi kanske ändrar oss igen (vilket kommer resultera i att min mamma får en stroke).
Och till skillnad från typ resten av världens tonåring ska vi festa med KLASS. Yeah you heard me. Därför vi väljer nån vanlig nice ö där det finns några krogar/klubbar, det får lixom räcka. Vi är inte ute efter nån stenhård partyresa i magaluf style. Det får bli en annan gång. Jag vill helst bara sola och bada och dricka vin och snorkla. 
Nu ska jag städa mitt rum och tvätta litt, hare!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0