mamma fostra en riktigt rebell ni vet

Jag är så trött. Nice att man ha sovmorgon till tolv imorgon då!
Har inte kunnat blogga för att jag a) inte äger en iphone, fitta och b) har vart runt och flängt hela dan.
Efter skolan hängde jag med Leon (slynan) sen var jag tvungen att rusa in till stan och lämna pengar till Emma och Jennifer som skulle köpa biobiljetter, hem till mig, hämta cigg och gå ut med hunden och hinna TILLBAKA till stan. Från att jag åkte från Leon klarade jag allt det där på en timme. Så jävla kunglig jag är. 
Fick dock langa ainaruschen till bion och kom ändå när reklamen hade börjat, MEN JAG FUCKING HANN.
Är så fantastiskt stolt över mig själv. Såg Gangster Squad. Grrrrrrym film, rekomenderas. Blod, svett och tårar och massa snygga killar och en vacker kvinna. Perfekt combo. Absolut värd pengarna. 
Nu ska jag sluta tjata om obetydliga saker.
IMORGON ÄR DET FREDAG, TAGGARÅ
ganja? älskar den här bilden mer än allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0