i've never known what's good for me

Kom just hem. Har varit i skolan, det var acceptabelt. Mest för att jag fick tillbaka mitt religions prov och jag hade A på allt. Alltså allt. JAG ÄR STÖRST BÄST OCH VACKRAST. det är min blogg så jag får vara hur skrytig jag vill slynor. 
Dessutom när dom skulle gå igenom svaren från provet läste han alla svar från mitt prov. Alltså jag känner mig så fantastiskt glad. Fick tillbaka resultat från ett prov häromdan och det hade jag F på, så blev lite taggad på skolan igen när det här hände.
Aja sen var jag hos Leon det var också acceptabelt. 
OCH PÅ VÄGEN HEM HÄNDE ETT MIRAKEL. Jag ser en stel liten affärsman som röker och jag ba FUCK IT jag ska fråga om cigg, fast såna typer nästan aldrig ger en. 
Så tar han fram paketet och ger mig typ 8 cigg med ett leende och sa "Nu räcker det ett tag i alla fall!"
Jag ville typ kyssa hans fötter. DET FINNS HOPP FÖR MÄNSKLIGHETEN. 
ÅÅH jag har ändå haft en rätt bra dag. Livet är fint. 
Insett hur jävla bra jag är och hur lite bra vissa andra är och dom ska jag dumpa. Ingen tråkig jävel får leka med mig har jag bestämt. inte svårare än så.
GAAAAAH TAGGAD PÅ LIVET IGEN FETTFETTFETT 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0