It's because i'm Dracula bitch

Har varit med Thilda sen typ 3. Vi tog en fiiiiiikaWAYNES. Väldigt festligt. 
Sen gick vi en liten promenad till Beyond Retro för att kolla fuskpälsar ect. 
Hittade en as fresh tröja men jag är ju en riktigt fattiglapp som vanligt. Fattar inte själv hur jag har råd med saker. Alltså på riktigt, jag har typ inga pengar men lyckas ändå kröka, röka, äta, köpa kläder ibland. 
Det är konstigt. Men det handlar om att PRIORITERA mina kära vänner. 
Och hitta saker som är billigt. Typ dricka samma äckliga jävla hembrända vin varje helg och röka L&M. Shoppa kläder när man för en gångs skull ha pengar. Äta saker som är billigt som kan man betala för med typ enkronar.
Istället för att skaffa mig en inkomst så drar jag ner på kostnaderna. Shit djupt, långt inlägg om hur man klarar livet här känner jag.
Ikväll ska jag hem till Louise och bara softa/chilla/ta det jävligt lugnt. Det blir nice.
 
gammal bild på söta thilda. those eyes.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0