GOTT NYTT ÅR FUCKERS

Shit va festlig min nyårsafton va. Den bästa.
Hade så fantastiskt kul. Egentligen var det ju bara en fett grym fest, men eftersom att det var nyår var alla ÄNNU mer pepp än vad man är i vanliga fall är lixom. Man fick röka inne (tror jag?!) man fick välta bokhyllor (nej det fick man inte men nån lyckades i alla fall) och man kunde köra "Har du fått en nyårskyss?" som raggningsreplik hela kvällen.
 
Saker som kan hända på en nyårsafton om man inte passar sig
  • Det blir väldigt mycket folk. VÄLDIGT.MYCKET.FOLK. Och väldigt trångt
  • Är du den enda med en väska är risken att får konka runt på hela jävla festens alkohol.
  • Du kanske inte får en, inte två, inte tre, UTAN ELVA FUCKING NYÅRSKYSSAR/PUSSAR/HÅNGEL (yeah you guys heard me, im a total slut)
  • En bokhylla kanske rasar till marken. Var dock ute och rökte så missade årets första "En bokhylla som rasar i huvudet på någon".
  • Folk häller ut chips i badrummet, täppar till handfatet och lägger ett knäckebröd (?!?!) där i.
  • Du skrattar högt åt dom som spyr och missar tolvslaget. Suckers.
  • Du träffar assköna människor som är toppen att ha som sällskap när ni firar in det nya året.
  • Någon passar på att bada mitt i festen.
  • Du träffar en kille från svenska skolan i Naorbi!! Och en som är 1.98 lång, han var för jävla lång.
  • Dags att kolla James Bond mitt i festen. Grym film det där asså. 
  • Du blir utkastad från festen.
  • Du och din älskade vän Linnea fyllekäkar lite på donken med två grabbar och lär två turister från Canada hur man gör om man vill få ligga med en svensk brud. Dom var tacksamma för tipsen.
  • Vandrar hem till Linnea i iskylan med en helt ok gullig kille och kvällen slutar klockan sex på morgonen med att Linnea fotar dig med en majonäs tub i munnen och lägger på insta (slyna)
Soft kväll. Vill bara säga Gott nytt år i efterskott till alla som jag känner som läser min blogg som jag inte smsade på tolvslaget... (det vill säga alla utom min mamma). Jag hade lixom inte tid, var upptagen med att ha fett kul.
Bilder kommer snaaaart men först ska jag käka lite thaimat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0