vill hellre genomleva 99 jävla vintrar, att rulla naken över krossat glas, äta fimpar, än att nånsin igen känna dina vibbar

SPORTLOV TAGGARÅÅÅÅÅ.
Eller eh nej, har ganska sjukt låga förväntningar på det här lovet. Alla åker typ bort ju. Men jag ska inte vara avundsjuk. Ska.inte. Dessutom kanske lovet blir svinkul, just för att jag har så låga förväntningar så är det ju svårt att bli besviken i alla fall, kan ju däremot bli positivt överraskad.
Nu ligger jag bara i min säng och läser bloggar och funderar på om jag ska ta tag i mitt liv och gå ut och göra något. Fast sen kom jag på att jag kommer ha ett helt lov på mig så det var ju soft. Jag kan alltså ligga kvar här. Fest.
Hade sjukt kort dag idag men på nåt jävla vänster lyckas jag och Emma stanna kvar i skolan i 2 timmar efter att vi hade slutat och gjorde ingenting. Bara gleeed. Emma ska till Berlin också, den slynan. Kan folk sluta åka ifrån mig eller, blir alldeles deppig.
 
två fantastiska gifs från amandas blogg och ursprungligen från tumblr. jag vill resa när jag ser dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0