som en abort i örat med en galge

Min internet hatade mig igår (av oklara anledningar) så därför fick ni ingen uppdatering, HAH.
Nej men jag hade en ganska lite grann värdelös helg. Teknisk sett dög den väl. Men båda festerna jag var på var inte riktigt i min smak. Saknade söder lite när jag i lördags blev utstirrad i mina trötta kläder utan märken. 
Jag brukar inte bry mig alls, herregud jag går i bromma det är väl sånt man får ta. Men jag var redan rätt otaggade när festen var ute i Hässelby Villastad (note to self: SÄTT ALDRIG DIN FÖRBANNADE FOT DÄR IGEN. DET ÄR ENORMT, ALLA BUSSHÅLLSPLATSER HETER SAMMA SAK OCH DU KOMMER GÅ VILSE OCH FRYSA IHJÄL)
Sen att jag glömde min väska med allt mitt smink och kläder i gjorde ju inte direkt saken bättre. Som tur var hade den inte blivit stulen som jag var orolig för först. Utan jag hade tydligen bara gömt den så bra att inte ens jag kunde hitta den. Intressant. Fick i alla fall tillbaka den idag och allt var kvar, feeeeeett.
Alma sov hos mig så hängde med henne på söndagförmiddan sen åkte jag inte till stan och tog en promenad med Linnea i det fantastiska vädret. Glad att jag hann ut, för det mesta brukar jag vara för långsam så är det redan mörkt när jag kommer ut lixom :( MEN ICKE DENNA GÅNG. 
Den var härligt att få träffa svanprinsessan också, kom fram till att det var allt för länge sen vi hade setts, i nyktert tillstånd det vill säga.
Slutade astidigt från skolan idag också. Sweet.
jag jag jag jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0