Så varför vill vi bura in honom på cuba?

Hjälp mig. Mår så dåligt, dock är det ingenting gemfört med hur jag mådde när jag vakna. Var ju på fest på ekerö igår. Det var rätt soft, helt ok drag och bra pepz! Till min stora förvåning och lycka dök stina och olivia upp, sjuuuukt kul. Har inte sett olivia på jag vet inte hur länge... Hade EN ENDAST 3.5 men lyckades kirra en egen liten ölbong och fick mera 3.5 och lite vin och eftersom att jag är en färsking gick det utmärkt att bli full. Louise hittade ett paket cigg som jag fick, jag halkade på verandan och sprang till bussen så snabbt att jag trillade ihop av utmattning och stina fick bokstavligt talat släpa upp mig, förlåt för det bejb<3 sen satte jag och louise oss i hennes lilla epa och gled hem. Idag har jag spenderat dagen med att vara bakis och hata mig själv för att jag drack, plus haft mensvärken från helvetet.
Jag har mått.så.jävla.kasst.
Funderade på att ta livet av mig ett tag där när det kändes som min livmoder så explodera och jag skulle föda en alien. Men istället åt jag en voltaren och somnade i soffan. Ikväll ska jag bara vara hemma och kolla Harry Potter med mamma. Är verkligen inte i skick för att festa. Glad att det är lov och inatt kommer emma hem!
Fortsatt trevlig söndagkväll bejbs❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0