PPP

Igår hade jag och Linnea och Ellen kul. Vi var på en fest vid Mariatorget i en ENORM lägenhet. Seriöst, man vandrade och vandrade och ju längre in man kommer desto fler dörrar dök det upp. Det gick rykten om att han som hade festen, hans bror satt i ett rum och krökade med sina polare. Men man såg dom inte. 
Alltså seriöst, lägenheten hade typ ätit upp dom.
Det var andra mystsika saker som hände också. Tex, vi kom dit och då var det typ 10 pers där. 
Det var lixom helst tomt i hallen. Sen gick vi ner och rökte i porten och när vi kom upp fick man knappt upp dörren för alla skor och jackor. MEN DET VAR TYP NOLL MÄNNISKOR SOM HADE GÅTT FÖRBI OSS I PORTEN. 
Hur i helvete gick det till lixom?! Jag klurar fortfarande på det.
Idag mår jag inte bra alls. 
Jag har ont i huvudet, mår illa, ljuset skär i ögonen och jag har ingen kontroll över min kropp.
Ska hem snart för Linnea och hennes syster ska till trosa. Vi ska gå om en halvtimme, shit. 
Måste skynda mig. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0