om jag beter mig som ett svin är det megalomin som flyttat in och fått ett eget rum

Storhetsvansinne. Så jävla ballt. Ska tatuera in det på armen tror jag, för maskinen är det vackraste som finns och har följt mig genom hela min tonår och för att, let's face it, vem tycker att man själv är störst bäst och vackrast? Och sen när jag inte tycker det någon gång kan jag kolla på min arm och ba shiiit justeja jag har ju faktiskt tänk alldeles för högt om mig själv förut, så varför inte göra det igen lixom. Hmm bra plan.
 
Hade skola idag, samhällsprov och Engelska bok redovisning. Det gick GODTAGBART! Kom till skolan en och en halv timme innan jag började så då hann jag sista minuten plugga lite, ambitiöst.
Är hundvakt nu, tänkte kirra lite nudlar och sen blir det promenad med hundfan! Middag och efter det åker jag antagligen och träffar Linnea innan hon lämnar mig för 9 dagars skidåkning i Alperna... FAN JAG ÄR SÅ JÄVLA CP SUGEN PÅ ATT ÅKA SKIDOR FÅR PANIK BRE.
Victor kommer hit ikväll för han sticker också till nån skidort som jag inte kan stava till. Lackar på att alla är rika och kan åka på skidresor till gud vet vart. De senaste VECKORNA har man inte kunnat gå ett steg i bromma utan att nån kläcker ur sig "Ska du till Valdiiiiiiiii eller??" NEJ JAG SKA INTE TILL VALDI JAG SKA LIGGA HEMMA OCH SOVA OCH SUPA SKALLEN I BITAR. Fan. Aja jag och linnea funderade på en dag i romme när hon kommit hem eftersom att jag som sagt abbsar skidåkning.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0