Midsommarkransen mitt i vintern

Min lördag var lite underlig. Jag, Linnea och Thilda hamnade i midsommarkransen och det var... Det dög. Men det var fan inte helt jättekul. I nyktert tillstånd. När man var full var det fantastiskt kul. Jag tror en kille med tics limma på mig (?)
Gamla vänner kom dit och jag drack väldigt mycket vin och blev sentimental, men glad ändå. Till sist gick vi, klockan halv 4 på morgonen. Vaknade trött och lite dimmig men åt ett par slices pizza och mådde toppen sen! Fick en bindi av Thilda bby❤ här kommer några bilder från innan vi begav oss (mig och mina BABES), en bild på mig tagen några sekunder innan jag spydde i en papperskorg och slutligen några bilder när jag rökte och drack kaffe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0