Livscoachen inom mig träder fram igen

 
Jag har ärligt talat ingen aning hur du ska lösa det här.
Eftersom att jag har ett hjärta av guld så tar jag för givet att alla andra också har det, och då vill man ju inte vara elak och ditcha sin gamla vän.
Men det kanske är det som måste göras? Eller kan du inte släpa med henne in i ett nytt umgänge då? 
Så att ni hittar nått asballt gäng som ni börjar hänga med båda två lixom. För hon kan ju inte vara världens stelaste och jobbigaste, då hade du ju inte börjat hänga med henne från början.
När jag är sugen på att byta umgänge brukar jag leta bland gemensamma vänner eller byta skola eller vara fett trevlig på olika tillställningar så får man snacka lite med helt nya människor, vilket alltid är trevligt.
Har träffat i princip alla mina vänner på något av det här sättet så funkar gör dom ju. För mig i alla fall.
Hmm ja det var väl typ det smartaste svar jag kunde uppbringa hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0