Jag vill inte vara den som är den

TJO!
Igår hade jag fullt upp med att åka mellan olika människor. Efter skolan var jag hemma hos Emma och käkade allt vi kom åt typ. Kollade på Real Housewifes of Miami och skrattade åt hur patetiska liv dom har och hur groteska dom ser ut efter alla plastikoperationer. Herregud, hälften såg ju ut som voldemorts avkommor.
Sen rullade jag hem till Thilda för att äta middag med hennes la familia och spana in hennes ny smalj, EFTERSOM HON TOG BORT SIN TANDSTÄLLNING IGÅR. Helt sjukt bre, har "bara" känt Thilda i två och ett halvt år, och under hela den tiden har hon haft sin tandställning så såg helt annorlunda ut ju! Fast jättefint såklart. Nu har den jäveln perfekta tänder också :((((((
På kvällen kom Victor hit, han skulle plugga svenska men det gick inge vidare azz... Vi roade oss med gifyo istället HAHAH.
Idag har jag varit på arbetsintervjun hos MP Games!! Jag hoppas det gick bra, det kändes bra i alla fall. Bara att hoppas på det bästa. Nu ska jag börja fila på ett motivationsanalys till psykologin. Eller sova typ, vilket lockar en aning mer. 
 
lol jag vet inte ens
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0