JAG sysslar med droger, DU kanske blir medberoende

Idag var jag i skolan. Not a surprise för någon.
Jag hade gympa som var jättekul faktiskt (vi körde badminton och jag störtdök rakt in i nätet) och sen hade jag engelska och det gick jättebra faktiskt och sen var det lunch och det var god mat faktiskt och sen var det psykologi och det var jätteintressant faktiskt och sen hade jag NO med redovisning om vindkraft och kände att det gick jättebra det också faktiskt. 
Sen var vi tvungna att städa hela korridoren och vårat hemklassrum, det var cp tråkigt faktiskt. LOL jag och Emma tänkte säga att vi skulle på arobics och inte kunde stanna kvar. HAHAHAHA vi skrattade länge åt vår egen dumhet, ingen skulle tro oss. Klassens skortstenar tränar inte. Bitches, that aint happenin.
Hahah flummigt.
Aja nu måste jag verkligen plugga lite hade jag tänkt och sen ska jag promenera upp och handla för jag är sådan underbar dotter.
 
lite glad ibland
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0