En rolig grej

I skolan på psykologin gör vi en rolig sak, dagens bästa kallas det. Lika lätt som det låter, man ska bara skriva tre bra saker som hänt samma dag på en liten lapp och det är ju kul eller hur? Och idag hände ju tre saker som måste delas med er vare sig ni bryr er eller inte.
 
  • Victor tände eld på våran brödrost. HAHAHAHAHA alltså brödet hade lixom fattat eld så det kom lågor och grejer ur den. Hann typ inte reagera innan det var över, men det var ordentligt kul.
  • Efter luchen skulle den dagliga efter-lunchen-ciggen intas. Jag gick lixom baklänges och pratade med Calle och Emma och helt plötsligt ramlar jag (BAKLÄNGES) över en stor jävla betongklump. Jag skriker inte, ingenting. Det första jag säger är bara "Varför SA ni inte att den var där?". Höll på att skratta ihjäl mig åt min egen dumhet, trots att det gjorde fett ont.
  • Ingen matte. Tror min mattelärares barn har AIDS. (peppar peppar) Alltså förlåt för att jag är en ond människa men hon vabbar seriöst varje mattelektion. Kommer inte ens ihåg när hon senast var i skolan. 
alma visade mig gifyo, det lär ju underhålla mig ett tag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0