Du är känslosvall jag är känslokall

Hur har din dag varit? 
Den har varit utmärkt. Helt ok mat till lunch, vi spelade neger (förlåt PK sverige) och president och jag blev president två gånger tror jag det var, Andrea bjussa på kladdkaka och träffa Fredrik påväg hem från skolan.
 
Vad skulle du ha hetat om du inte fått det namn du har nu?
 
Axel hade jag hetat om jag vart en pojke. Men mamma säger att hon visste att det var en liten Anna hon hade i magen hela tiden.
 
Vilket är ditt största beroende?
Ciggaretter och sex såklart. Och oliver, alltså som i det man äter. Inte en människa.
 
Vad gör du när ingen annan ser? 
Det samma som du gör sneaky bicth
 
 
 
Finns det något helt vanligt en gör som du tycker är ovanligt roligt? 
Öppna en Snapple är fantastiskt kul. Och sen gillar jag att sminka mig, när det blir bra alltså. 
 
Om du skulle bli psykiskt sjuk, vilken sorts sjukdom skulle du drabbas av? 
Ren och sker galenskap såklart. Hallucinationer och röster i huvudet, hela kitet.
 
Vad beställer du på krogen? 
Om jag kunde gå på krogen skulle jag beställa öl, vitt vin, champange och såklart tequila shots. Ja jag planerar att bli snuskigt rik och ha råd med det.
 
Vilken är din största skräck? 
Att min mamma eller pappa ska dö ifrån mig. Att bli våldtagen.
 
Hur gör man för att ragga på dig?
Man kommer fram och säger hej såklart. Chitchattar lite och sen delar man en cigg, och så ska man visa att man vill ha mig. Ni vet, lite onödig kroppskontakt och sånt där, så jag vet säkert lixom.
 
Vad har du funderat över på sistone? 
Hur man gör men det här jävla livet. Ska man ta tag i allt och hoppas på det bästa eller ska man bara skita i allt och slippa otrevliga saker men missa bra saker då också kanske?
 
Vad var det konstigaste som hände i helgen? 
Det är hemligt för jag lovade att inte berätta det för någon. Men det var verkligen konstigt.
 
När skäms du? 
När jag känner mig korkad eller när jag befinner mig i en stel eller obekväm situation!
 
Berätta om en minnesvärd bakfylla du haft? 
På Peace And Love när jag var så bakis att jag inte ens kom ur tälten eller kunde ta av mig lite kläder trots att det var typ bastu, utan bara lite hjälplöst fick ut mina två händer. Då kommer världens gulligaste grannar och ger mig fruktsoppa och köttbullar tills jag mådde bättre. Sen bjöd dom på tre glas rosévin, det var fint.
 
Vem är den mest kända människa du talat med? 
Hmm den som betydde mest var i alla fall Markus Krunegård, han var på min farbrors bröllop så pratade med honom jättelänge om typ musik och sånt och jag var typ 13 och han var min absolut största idol.
 
Vilket uttryck använder du lite för ofta? 
"Det duger i krig", "Skulle inte banga bazz", "Det är för taskigt", "Lugna sig", "G-g-g-g-gaaaay", slyna och babe. Tror det var alla men har en tendens att fastna på vissa meningar så det lär väl vara något jag glömt.
 
Har du någon gång fått en konstig komplimang som varit bra ändå? 
Haha typ "Du är så konstig och speciell fast på ett bra sätt". Det var ju ganska gulligt ändå.
 
Vilket är ditt vanligaste vardagsproblem? 
Gå upp på morgonen och komma iväg i tid till skolan, lyckas alltid, ALLTID bli 5 minuter sen.
 
Vad gör du när du är ledsen? 
Skriker, bråkar, gråter, super, röker, hånglar.
 
Om du bara fick ha på dig en sak för resten av ditt liv, vad skulle det då vara? 
Vet inte... alltså en grej går ju inte. För att ens kunna gå ut i Sverige på vintern behöver du ju typ 14 plagg. 
 
Har du någon gång slagit någon? 
Nej inte på riktigt. Men jag vill.
 
Vad ser du fram emot just nu? 
Imorgon för det är fredag och lov! Oc
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0