Det var fan en godtagbar kväll brudzen

Jag är redan hemma. Wow vad har hänt. Igår va jag hemma vid ett och idag innan kloclan ens slagit 12 HJÄLP VA HÄNDER. Håller jag på att bli gammal, grå och tråkig? Nej jag väljer att se det som att jag varit ganska opepp dom senaste dagarna, och velat göra min mor och far glada. Och så har jag trivts jättemycket med mitt eget och sängens sällskap. Konstigt eftersom jag nästan brukar vara djuriskt social och inte vilja bli lämnad ensam en sekund.. Aja whatevs.
Träffade upp lite brudar i alvik och sedan bar det av hem till Lina där vi käkade middag och förtärde alkohol eftersom Sofia fyllde år (grattis en sista gång innan klockan slår nästa dag)!!!
Sjukt god mat och trevliga fucking människor+lite vin. Även brasa och ett X antal instagramsfoton togs. Bra jävla combo.
Sen skulle vi vidare men det blev sjukt med krångel och jag blev svintrött som sagt så åkte hem!
Nu känner jag mig kreativ. Vill måla, skulptera, virka en matta, vad som helst duger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0