Child I Will Hurt You

Imorse var jag i Spånga, jag hittade inte till 117 busstation, väldigt irriterande eftersom det resluterade i att jag var tvungen att ta 112 som tar typ 49582904 timmar. Så kom en halvtimme sent. Aja whatevs, var ändå sånt där vidirgt beeptest på gympan och det är FAN inte att leka med om man är rökare.
Annars har jag bara känt mig värdelös för att jag inte läst ut min engelskabok, haft lite ångest för olika prov (ett den här veckan, två veckan efter lovet och ytterligare två veckan efter det) men psykologin va fet som vanligt. 
Nu är det dags för lite plugg kanske typ isch INGEN VET.
 
ATTENTION LINNEA SVANGREN AKA SVANPRINSESSAN DU ÅKER TILL ALPERNA SNART (VILKET JAG HOPPAS DU ÄR MEDVETEN OM) OCH DÄRFÖR VILL JAG SES INNAN DU ÅKER. NÄR ÅKER DU?
JAG GILLAR CAPS.
 
oooh va jobbigt att behöva plugga när victor har smittat mig med one three hill och det enda jag vill är att lana alla avsnitt på rad... 
kyss och smek 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0