av princip är livet sig likt, vill du känna nåt gör det igen.

Av princip samma eviga skit.
 
Igår kväll bar jag mig av ut mot nacka. Jag fick byta buss och krångla och till sist var det så svart utanför bussfönstret att jag var övertygad att vi skulle köra ut från en klippa, som på film.
Många, många, många slussen bussar åkte förbi, åt andra hållet, tillbaka in mot stan och civilastionen. Jag kan säga att jag tänkte mer än en gång att bara hoppa av och ta första bästa buss tillbaka. Jag får alltid lite panik när man åker ut sådär långt på landet utan att ha någon vidare koll på vart man är. 
Förutom Ekerö då, eftersom det är mitt gamla place lixom. Hur som helst var jag glad att jag inte gjorde det, jag åkte hem till Nico och det var mysigt. Vi var väl cirkus 10 pers där, några bastade. Jag spelade kort. Sen låg alla på varandra + en katt och kollade på film.
Sen sov vi.
Jag och Ellen vaknade ensamma på undervåning av att en man stiger in men en kofot i högsta hugg. Vi blev livrädda. Seriöst trodde min sista stund var kommen. Det visade sig dock bara att han var där för att renovera typ.
Jag och Yuvia yoghurt med Oboy, stort tips det var fett gott. Sen tog vi bussen tillbaka och nu är jag hemma och tänkte måla något och äta och fixa mina naglar (som jag gjorde om igår). Runt fyra ska jag tillbaka till söder, ska möta upp Leon och få tillbaka lite para som han är skyldig mig!
 
bejb <3 Appropå bejb, nu får fan både Linnea och Victor ta och komma hem. Hör ni det.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0