Mitt hem, mina hemligheter, min politiska åsikt, favoritklipp på youtube just nu, mina rädslor, något som får mig att börja gråta

 
Mitt hem: 
Bor i en trea på kungsholmen. Vår lägenhet är nybyggd och väldigt fin jag gillar't. Mamma är duktig på att inreda så det ser bra ut och sådär. Mitt rum är rätt flummigt, typ tyg och affischer och rökelser och böcker överallt men tycker det är mysigt!! Mamma är lite av en pedant också så det är väldigt rent och välstädat och så där! Nån gång vill jag bo typ som ovan, helst första bilden, fatta att bo typ ett palats, tungt.
Mina hemligheter: 
Hmm... Asså grejen med hemligheter är väl att man inte ska berätta dom? Har dessutom inte så många hemligheter för jag tenderar att berätta det mesta för de flesta, hemlighetsfull är inte riktigt en synonym med mig. Skulle gärna vara lite sådär spännande mystisk men jag är typ inte kapabel till det :(((
 Mina politiska åsikter: 
Jag tycker det är kul att prata politik med andra som har kloka åsikter så kan man disskutera lite men måste säga att jag inte är JÄTTEinsatt i det. Är röd dock, det vet jag. Diggar miljöpartiet och vänstern, sossarna brukar tyvärr vända kappan efter vinden lite för ofta för min smak. Miljöpartiet för att dom är (tror jag) det enda parti med feminism på agendan! Hurray. Vänstern för att det är ja... vänster. Gillar tanken på solidaritet och lika behandling. Hatat SD dom då är (för citera sebbe stax) inavlade bönder som borde krypa tillbaka till hålet dom kom ifrån. Inget fan av KD heller, lite för konservativa för min smak. Kärnfamiljer hit och dit, som att det vore det bästa påfundet på jorden.
 
Favoritklippet på youtube:  
För att bara WOW
 
Mina rädslor: 
Ormar, dom är scary. 
Något som får mig att börja gråta: 
Inte mycket, heartbreak i stora skalor, nån riktigt sorglig film och när man blir fruktansvärt arg så man typ börjar gråta ofrilligt (vad är grejen med det?!)

Kommentarer
Postat av: svanen

Folkpartiet tar upp jämställdhet också, och har måna medlemmar som är uttalade feminister!:*

2013-12-11 @ 14:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0