Mina framtidsplaner

Först vill jag gå ut skolfan (för jag vill gärna ha en framtid ja)
Sen ska jag försöka jobba ihjäl mig ett tag sen hade jag tänkt resa (the ultimate klyscha). Kanske till Indien (med massa tjej/killkompisar då, åker man själv blir man väl gangbanged i en buss och utkastad på vägen pågrund av taskig kvinnosyn) för jag vill klappa kossor och ha haremsbyxor och bara hänga omkring. Vill också åka till Budapest och Berlin men det lär jag hinna med innan skolan tar slut tror jag, ev tågluff väntar nästa sommar. 
Sen hade jag väl tänkt utbilda mig vidare. Skulle vilja bli journalist, psykolog eller diplomat. Helst diplomat för det verkar kul och låter fett fint. "Tja jag är diplomat" vem faller inte för det??? Och dessutom kan man parkera vart man vill för man kan inte bli häktad eller dömd vilket ÄR EN SKITBRA IDÉ (not)
Sen vill jag antagligen bo kvar i sverige eller new york eller berlin eller nån annan fin stad och dricka öl och ha massa kompisar och en fin pojkvän/sambo/fästman/man/hen som är smart och kul. Så småningom kanske jag klämmer ut en unge eller två, vem vet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tjej/killkompisar- that kvinnosyn <3

2013-12-12 @ 22:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0