👌

 
1) ledsen för allt plugg 2) ser ut som en isprinssesa 3)mitt kÀrleksliv (skoja jag fÄr alltid hÄngla)
 
HallÄ Àr det ingen av mina exakt 31 lÀsare som har nÄn önskerubrik? Àr sÄ fucking uttrÄkad av att skriva om vad jag gör pÄ helgerna eller skolan eller vÀdret
alltsÄ jag Àr öppen för förslag. kan skriva om vad jag tycker om nÄt (det bÀsta jag vet) eller vad jag hade pÄ mig idag eller hur jag sminkar mig eller vad jag ska göra Ät situationen att min studdybuddy Àr sÄ het att jag inte kan koncentrera mig eller vad jag har för smak nÀr det kommer till nÄt ELLER VAD SOM FREAKING HELST. 
Förutom ett till hyllningsinlÀgg till dig linnea, du fick ett. be satisfied

Kommentarer
Postat av: Anonym

BerÀtta om din underbara klass <333333 / ebbzor

Svar: hahahahha SURE :)
Anna

2013-12-18 @ 19:59:04
Postat av: Siss

berÀtta nÄgot du varit med om, typ som nÀr du skrev om den dÀr obehagliga hÀndelsen i grekland med den dÀr vidriga killen. Det Àr kuligt att lÀsa sÄnt, eller alltsÄ det var ju hemskt men du skriver bra sÄ man vill höra meeer hihi <3

2013-12-19 @ 18:55:37

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0