Äta, sova, dö

typ såhär trött
 
Idag försov jag mig så missade min avslutning, gjorde inte så mycket men tydligen så hade vi spelat twister på lektionen så de var trist att jag missa för jag är bäst på det :(
Pappa väckte mig så åt vi frukost och pratade lite om livet och har jobb vid tre så jag borde duscha och ta mig samman men JAG ORKAR INTE. 
Vill slöa framför datorn och slå in julklappar och kolla Gossip Girl hela dagen men nej, dags att växa upp antar jag.
Funderar på att göra en årsresume här på bloggen eller nåt men vet inte om det finns tid till det Ibland önskar jag verkligen att det fanns mer tid på dygnet och att veckorna va längre. Jag har skolarbete, kanske ett jobb nu då tre dagar i veckan och ett socialt liv att sköta. Hur hinner folk med ens, och så säger min idrottslärare att jag ska konditionsträna tre dagar i veckan, TROR HAN ATT JAG HAR TID FÖR DET ELLER. 
Idag åker Emma till USA i typ forever, kommer sakna tösen. Men men det finns alltid skype.
Peace 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0