10 bekännelser om mig

Som ni märker gör jag allt för att hotta upp bloggfan. Nej jag ska inte börja skriva fitspo och prata om frukostar som alla andra men jag måste ju göra nåt för känner att jag sjunker ner i träsket av "Hej-idag-gjorde-jag-det-här-med-dom-här" bloggarna så ni får fan stå ut med bekännelser och listor och vem vet, DAGENS OUTFIT KANSKE OM DET GÅR RIKTIGT ILLA. Fick två små förslag av saker jag kunde skriva om så tänkte ta tag i det sen också!!
Men nuuuu... 10 CHOCKERANDE BEKÄNNELSER OM ANNA 
 
1) Jag är riktigt jobbig att sova med. Snarkar, puttas och innan jag somnar vänder och vrider jag på mig typ 14 gånger. Som ni säkert förstår, inte en mästare på att skeda
 
2) Jag är nästintill besatt av Sex And The City och Meangirls. Jag citerar de så fort jag får chansen och kollar jag på satc så skriker jag typ vad dom säger innan dom säger det bara för att bevisa för mig själv att jag vet det. Tur att Linnea är likadan annars hade hon väl aldrig stått ut med mig.
 
3) Jag gillar majonäs, äter det så fort jag får chansen
 
4) Älskar skräckfilmer, helst med zombies i. Har sett det mesta inom den genren, nån som har nåt tips som ni inte tror jag redan sett får gärna dela med sig TACK PÅ FÖRHAND 
 
5) Älskar även uppmärksamhet. Fast inte så jag skriker och ropar och att jag på fester grindar allt jag kommer åt. Men rakar av mig håret och har mycket smink och en stor vit päls och guldiga skor. Vill helt enkelt att folk ska titta. 
 
6) Jag är fruktansvärt dålig på matte. Den sidan av min hjärna är typ utvecklingstörd. Förstår inte, blir arg och skriker på min lärare (fråga min klass) och fattar jag nåt glömmer jag bort det till dagen efter, kul. 
 
7) Linnea, Yuvia och min mamma tycker att jag ska bli psykolog för att jag tydligen alltid håller med men ändå kommer med bra tips när dom har problem. Är väl hård men rättvis antar jag. Jag låter mina kompisar va ledsna och älta nån grabb (herregud det borde vara en mänsklig rättighet att få älta, fattar inte att folk tycker det är så hemskt) men försöker ändå så gott det går att komma med bra tips. 
 
8) Hatade kolsyra tills jag började dricka öl
 
9) Lider av hårfobi. Nej skoja bara men gillar verkligen inte kroppshår. Detta gäller VERKLIGEN INTE bara tjejer haha utan skulle aldrig kunna vara med en kille som inte raka sig. 
 
10) Jag har något som måste kallas Sveriges sämsta imunförsvar. Sa till Linnea häromdan att jag höll på att bli sjuk och hon ba "Men anna du är ALLTID sjuk va är det för fel" Och det är rätt sant, är för det mesta lite snorig, hostig, febrig, ont i halsen, mensvärk, huvudvärk eller whatever.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0