trött

bajen bärs och RAKADE BRUDAR.
 
Var hemma hos Vera igår det var soft. Tills snuten vandrade in (som vanligt) fast dom gjorde inte så mycket mer än att förstöra stämningen (som vanligt) så vi festade lite till efter att dom gått (som vanligt).
Idag har jag fikat på string med Nico och ätit en kriminellt god macka och gått i affärer med henne. Åkte hem, tittade ut genom fönstret och insåg att idag var en BRA DAG ATT VARA HEMMA. Så nu ska jag ha lost maraton med mina paranteser losers. 
Btw pajjade min iphone igår igen (som vanligt) så har min lilla sony nu. Vilket betyder KÄRA VÄNNER, att ni inte OBS OBS OBS kan höra av er på tex facebook och förvänta er ett snabbt svar. just sayin. Men ringa och smsa funkar så gör det om det är någon viktigt! Igår funkade knappt sony heller, kul att ha en telefon jag bara kunde ringa med. Kunde varken smsa/ta emot sms eller ens samtal. Det var... intressant. 
Bye bye bye 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0