I know a love like this won't last forever, but i, i don't really mind

Kom hem från Trosa för några dagar sen och snart är sommaren slut. Det är hemskt. Men den har varit underbar. Ha haft så otroligt kul. Jobbat, druckit alldeles för mycket vin, hängt med Linnea (nästan lite för mycket för att det ska vara hälsosamt, jag kommer nog gifta mig med henne), hoppat från korpen (!!), grillat, varit på blancas landställe, gått på cirkus, blivit uppraggad av fransmän på en strand, bokat Grekland och bränt mig. Och så en massa annat såklart. Uppdateringen kommer tillbaka till det vanliga när skolan börjar!
Idag ska jag tvätta för alla mina kläder är smutsiga och jag åker till Grekland på torsdag!
Här kommer bilder från sommaren VOL 1.0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0