Har du tänkt på hur många saker i ens omgivning, som är så jävla ointressant

Alltså jag tror snart jag tappar hoppet för mänskligheten.
Varför ska människor snacka om saker dom inte vet?
Jag är en människa som inte uppskattar att få höra saker från mina kompisar om mig själv, som man inte själv berättat för dom, och där inte ett jävla skit är sannig. Vet inte om det finns nån som gör det.
Alla ska ha klart för sig att min blogg heter tooriedtogiveafuck av en anledning, jag är helt enket för trött för att bry mig om småskit, men när folk sprider en jävla massa LÖGNER om mig kan jag inte låta bli att bli arg.
Speciellt inte när det får mig att framtså som ett jävla offer. 
Seriös, kan folk sluta förstöra mitt liv. Bara för att jag är brud har jag inget att säga till om, och alla tar såklart förgivet att dom snackar sanning bara för att dom är grabbar. FUCK OFFFFFFFF
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0