Why don't we break the rules already?

Idag har jag mycket att göra... Måste handla, tvätta, plugga, laga mat och som inte det vore nog måste jag dessutom ta mig in till stan för att hämta fyra flaskor sprit... Herregud har fortfarande ingen clue hur jag ska lyckas få in det sen när jag kommer hem... Aja det får lösa sig på något sätt!
Skönt att det är inspark imorgon så man äntligen får slappna av lite och slippa skolan!
Dock lite nervöst att förfesten ska vara hos mig eftersom antalet människor som kommer hit blir betydligt fler än jag räknat med... Jag hoppas för deras (och min) skull att dom inte förstör nånting eller spyr eller liknande, kommer antaglien inte sluta så kul för mig då. Så jag hoppas att alla sköter sig.
Men hur som helst är jag sjukt pepp inför förandet och insparken, ska bli kul med lite fest mitt i veckan sådär :)
 
jag och några av mina extremt charmiga klasskompisar som kommer imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0