who gives a fuck?

Tjaaaa, va i skolan idag som vanligt.
Enda sen jag kom hem har jag kollat på filmen "Elizabeth" som handlar om Queen Elizabeth, ska skriva två (dataskrivna!! hjälp) A4 om henne till historian så tänkte att det roligaste sättet att plugga var väl att se filmen haha och jag hade rätt, den är faktiskt bra!
Hon är så jävla cool, kom på att hon typ är en av dom första femininsterna! Alla bara tjatade 24/7 att hon skulle gifta sig och "avla fram en arvinge" men hon körde sitt eget race och sket i det. Och hon klarade ju sig bättre än vad det flesta andra drottningarna någonsin gjort...
Dessutom tycker jag hon är svincool för att hon införde det här med att det blev okej att blanda protestantismen och katolisismen, vilket är otroligt att hon ens lyckades med. Och efter det blev England mycket mer enat. 
Hon var så sjukt smart och manipulerad alla jävlar tönt killar. Go Elizabeth.
 
Hahaha varsågod för att ni fick ta del av mitt historia arbete! 
 
Aja, ikväll ska jag ta en promenad med Isabelle, som jag träffade på en fest för ett par veckor sen och sen kom det fram att hon bodde fett nära mig! Sjukt kul, eftersom jag känner mig ensamast i världen om att bo här vid kristineberg 
Krillan thug life 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0