To feel like it's right before my eyes

Mår lite bättre nu, ställde mig och stekte lite bacon och gjorde äggröra vilket hjälpte. Igår då, det började bra. Jag och Elvira åkte till Täby (tog bara 40 min faktiskt) och det var en riktigt bra fest. Sjukt mycket folk. Men eftersom det var mitt i Täby var det ju bara folk från ja.. Täby... Men jag kände ju han som hade festen och 3 (!!) andra grabbs som var där. Vi hängde med dom till vi blev utkastade (nåt om en pappa på ingång). Sökte upp en busshållsplats och tunnelbana, boundad med några brudar från Danderyd, några spanjorer som lärde mig att fråga olika saker på spanska och en killgäng från Bålsta. Kvällen slutade i Bromma med Emma från klassen mfl. Helt ok lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0