so baby, let's not miss this thing

Idag skippade jag ryskan (cause i'm SUCH a rebel) och fikade med Emma istället! Det var väldigt trevligt, mycket bättre än en och en halvtimmes ryska.
Alltså jag känner att jag håller på att gå in i mitt vinterdepp igen. Inte så att jag tänker börja skära mig i handledarna eller hoppa från en bro, men så fort Sveriges 300 dagars vinter drar igång så tappar jag all ork.
Har vart så sen jag mini. Hatar bara kylan, mörkret, allt. Jag är nog allergisk mot vintern. 
I FUCKING HATE IT.
Menmen, det är bara att stå ut sen kommer sommaren!
Det bästa med vintern i alla fall julen, det är mysigt. 
En bra sak är dessutom att det snart är höstlov, det är ett nice lov. Jag menar typ sportlovet, jullovet osv är typ "familjelov" då alla hänger med familjen. Men på höstlovet så har folk fortfarande lite sommarlovs-spirit kvar så det lär väl vara nice.
Ajaaaa hej dååå
skidor är i alla fall helt ok

Kommentarer
Postat av: ellen

Hej anna, vi klarar vintern tillsammans. Saknar dig min finis.

2012-10-24 @ 22:04:25
URL: http://dansaerajavlasvin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0