ingen skatt till regeringen, tar det svart på parkeringen

Jag har äntligen bestämt mig för att ta tag i att sluta röka. Det är bara en trist vana som kostar så jävla mycket pengar att jag snart går i konkurs.
Jag börjar med att helt enkelt sluta KÖPA cigg, men får jag cigg eller tigger så blir det en annan sak...
Hehe låter ju som lite dubbelmoral men det är faktiskt svårare än man tror att bara sluta röka sådär pang på efter att ha rökt i över ett år... Men jag hoppas att den här drastiska sänkningen av intaget av nikotin osv till slut ska leda till att jag slutar helt wohooo
Synd bara att det är så snyggt, och gott, och alldeles alldeles underbart...
Usch, egentligen vill jag ju inte men det är SÅ JÄVLA DYRT. Det är min motivation, och att jag faktiskt vill börja träna och det känns så jävla ovärt om jag fortfarande röker!
WOHO GO ME
 

Kommentarer
Postat av: ellen bror

det kommer gå braa ! men kör att du knappt röker på vardagar. Sen får du tänka att beroendet bara är i din hjärna, och du är inte mer än sugen. För det riktiga beroendet kommer när du rökt dagligen i över tre år. Du kommer klara det, för du är bäst, puss

Svar: babe, du är också bäst <3
Anna

2012-10-09 @ 20:29:36
URL: http://dansaerajavlasvin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0