i don't like mondays

Usch, hur ofta infaller första oktober på en måndag? Det borde fan va bannlyst. Oktober för det första (höst, vinter,mörker,kallt,USCH) och sen även måndag, fy fan.
Hur som helst, idag var vi på ett studiebesök med klassen i riksdagen. Det var trevligt, förutom att vi hade värsta naziguiden.. Sen fick man rusa tillbaka till skolan för att komma fram lagom till matteprovet (måndag, första oktober OCH matteprov?!) Det gick helt okej, med tanke på att jag inte ens har öppnat boken... Det enda ämne jag skiter fullständigt i är matte. Kunde inte bry mig mindre hurvida jag får ett E eller ett A.
Efter skolan åkte jag hem till Von Knorring i min klass och pluggade satsdelar (aka drack kaffe, spelade quizkampen och kollade top model...)
Nu såhär på kvällskvisten åkte jag till söder för att ta en standard kvälls-gud-vad-vi-hatar-livet-promenad med linnea. 
En helt ok måndag/första oktober/matteprovsdag i alla fall! lol ointressant inlägg men bäst för er att ni läser
 
min babe <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0