we should go to paris cause no one really likes us

idag var vi på polis muséet, fett kul att det fanns folk i min klass som faktiskt tyckte att det var biologiskt att män begår mer brott HAHAHA det har med samhället att göra 
visst kanske killar är lite extra pumpad på testoron men det är ju mycket mer socialt accepterat att killar vevar än att tjejer gör det osv osv orkar inte ens ta upp det för det borde vara så självklart
var på hare krishna centret idag IGEN haha hänger där hela tiden, börjar känna mig som hemma. nej men vi skulle få svar på lite frågor och interjuva en kille! 
sen fick vi gratis mat också, ååååh gratis är så gott (även om maten var ganska äcklig faktiskt haha...)
ett risigt skal. en risig tjej. en risig hand.
 
nu ska jag skriva en studiebesöks rapport sen tänkte jag sova sova sova och aldrig mera vakna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0