vakna, varning, upplopp i staden

SÅ.FUCKING.FÖRBANNAD.
 
Fick just reda på att nästa år kommer det vara 20 års gräns på Deluxe campingen på Peace and Love.
Alltså va?! 
Fattar dom inte att dom som bor på den camping (det är lixom den lugna, fräscha med gratis mobilladdning och duschar) är vi som är under 18. Vi med oroliga föräldrar som tror att vi ska bli våldtagna och mördade bara vi dricker ite öl.
Då sätter dom 20 års gräns på den campingen, vilket TVINGAR oss små ungdomar att bo på den skabbiga jävla dräggcamping. Lite åsikter jag har om detta:
  • Dom som faktiskt är 20, dom vill ju dricka dygnet runt (jag också typ isch, men jag sover gärna lite någongång i alla fall, och helst inte i ett tält som är nerpissat och sönderskuret, och sånt bryr ju inte dom sig om) och dom kommer ju inte VILJA bo på deluxe campet, vilket betyder att biljetterna till deluxe kommer vara mycket svårare att få sålda och alla kommer vilja, eller bli tvingade, att bo på vanliga.
  • Om de sätter 20 års gräns för att det just hoppas på dom oroliga föräldrarna, att dom då inte ska låta sina barn åka överhuvud taget eller få oss att bo hos nån jävla släkting i dalarna, för tanken är att dom vill ha bort oss undgomar från campingen/festivalen, varför inte bara sätta 20 års gräns på hela skiten?! För att jag inte kommer få bo på deluxe kommer fan inte hindra mig, jag kommer bo på vanliga med alla dräggen. Det är inte som att det hindrar mig från att åka.
  • Om det nu blir så att det bor en hel hög med små flickor och pojkar på vanliga campen med dräggen kommer säkerligen våldtäkter och andra hemskheter öka för vi är små, dumma och kan inte försvara oss, ja då lär ju PL få en HEL DEL skit för det. Så dom tjänar ju inget på det. 
Där har ni mina åsikter. Bränn Peace and Loves alla projektledare
 

Kommentarer
Postat av: ella

okej helt jävla pantade idiotiska idioter som gör så va i helvete tänkte dom med vill dom att våldtäckterna ska öka eller VAD???

2012-12-01 @ 14:57:50
URL: http://ellajohannas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0