r u mine

Förlåt för sämst uppdatering, och jag kan inte skylla på nåt heller för jag har inte gjort ett piss dom senaste dagarna typ för jag har inget liv gaah alltså jag har typ största ångesten över vintern jag PALLAR inte det känns som jag på riktigt inte kommer klara en vinter till, alltså jag kommer falla död ner typ. Nej men tiden går väl fortare än jag tror, det är ju redan 16 november! Aja, i förrgår slängde jag lite pengar i sjön när jag fikade med några brudar från min klass det var mysigt. Igår så träffade jag Linnea och Thilda och jag vet inte riktigt vad som hände. Tanken va att vi skulle gå ut men vi typ glömde/orkade inte bry oss så käkade på Max sen fastande vi hemma hos Linnea haha härligt. Köpte cigg också fast jag skulle sluta lol


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0