fuck fuck fuck

Idag började det snöa. FUCK.
Jag klarar inte vinter asså, det är inte min grej.
Varför jag inte gillar vintern:
 
  • Alla har så jävla mycket kläder på sig, man ser inte lite hud nånstans va fan. Man kan lixom inte ha magtröja och shorts och såna härliga saker
  • Håret gillar inte snö
  • Sminket gillar inte snö
  • Man kan inte röka utan att fucking frysa händerna av sig. På riktigt, börjar oroa mig att min högra hand har fått någon form av kronsik köldskada
  • Inga utomhuskonserter
  • Inga utomhuskrök eller ligg
Men vintern är bra på många sätt också, det blir jul och nyår och fester med nya människor och man kan ha fina skor och snygga jeans och mössa och så kan man åka skidor också.
Köpte ett par vantar idag så jag ska slippa frysa händerna av mig också.
 
bild från förra vintern, tja grönt hår VADDÅRÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0