sex säljer, sex säljer yes baby sex säljer, ska vi inte gå hem till mig och skriva oss en bestseller?

Sorry för dålig uppdatering nooooot i've been busy doing shit and shit
Igår åkte jag ut till ekerö och hängde med Fredrik och Anton, kastade lite snö, spelade mario och kollade på 8 miles. Härlig kväll asså.
Idag mötta jag upp Elvira för att catcha upp, det var trevligt länge sen man såg henne lixom!
Sen var jag med Leon och sen mötte jag upp alma och vi hängde lite med han och hans vänner.
Shit va intresserad ni är av det här ni är. Lovar.
Nä men det är typ så kul jag haft det, träffat en hel del människor dock det är ju alltid kul. 
Länge sen man förtärde alkohol känner jag. Aja jag kan ju lika gärna spara mig till nyår, FIESTA
 
Typ såhär glad är jag
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0