niggas wanna h8 on me

Okej behöver hjälp med en sak kära bloggläsare. 
Jag har en ascreepy bild på datan, en bild från en toalett en sån där typical fest bild.
Det är bara det att jag är med en människa jag abslout inte kan placera. Det är rätt mörkt så kan inte riktigt se vem det är, det SKULLE kunna vara någon jag känner men jag är inte säker. Hur som helst kan jag verkligen inte placera människan och det är SÅ JÄVLA FUCKING OBEHAGLIGT.
Det är dessutom den enda bilden jag har från kvällen så jag kan inte ens lista ut vilken fest den är ifrån.
Alltså panikar här hahahah så om någon känner igen den här människan KOMMENTERA 
den är typ tagen i slutet av november
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ser ut som du och Emma !!!

2013-01-01 @ 22:22:17
URL: http://ellajohannas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0