en obehaglig typ, japp jag är bara mig själv

Kom som sagt hem en stund där och precis när jag skrivit det där inlägget hörde ellen av sig så stack in till stan och käkade lite sushi, FEEEEST det kostade 55 spänn för 10 bitar så stört billigt (billigt är bra)
Sen rullade vi hem till ellen där vi kollade på partiledarnas jultal (vänsterns var underbart såklart, sverigedemokraternas var vidrigt såklart) önskar jag kunde klura ut hur man lägger in videor för då skulle jag visa.
Men nu är jag inkompetent så vet inte hur man gör...
Vi kollade på annat också, typ julkalendern och pinsamma vloggar.
En underhållande eftermiddag. 
Nu ska jag stoppa i mig lite mat sen bär det av mot stan igen, ska ha presentutdelning med Linnea och Thilda! Sen skulle vi försöka hitta nån fest vi är partykåta jävlar såklart.
ellens mysiga rum. vet att det är fel format och yada yada MEN JAG ORKAR INTE BRY MIG
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0